Megújultak a főapátság borcímkéi

Változatan színvonal , kifogástalan ár-érték arány, teljesen új arculat. A Pannonhalmi Főapátság pincészetének bő másfél évtized után megújult a portfóliója. A korábbi 18-20 tételt tizenkettőre redukáltuk, az arculat teljeskörű változáson esett át.

„Tizenhat éve használjuk palackjainkon azt a klasszikus és visszafogott dizájnt, amit a fogyasztóink szeretnek, és amelyhez mi is szorosan kötődünk, viszont úgy éreztük, a borok és címkék mára meglehetősen színes és impulzív világában az új belépőket ezután nem tudjuk vele igazán hatékonyan megszólítani.” – magyarázza Illés Tamás, a Pannonhalmi Főapátság pincészetének marketing- és kereskedelmi vezetője az okokat.

A tervezés során több szempontot is figyelembe vettünk. Fontosnak tartottuk, hogy a készülő címkék erőteljesebben szemléltessék a borok származásának egyediségét, vagyis azt a pannonhalmi bencés történeti hagyományt és kulturális örökséget, ami hazai és nemzetközi szinten egyaránt megkülönbözteti, sőt értékes többlettartalommal ruházza fel borainkat versenytársaival szemben. Mindezt úgy, hogy közben megőrizzük a letisztult stílust.

„Úgy érzem, ez az új koncepció tökéletesen hiteles, önazonos és egyszerre megkülönböztető, amely hűen tükrözi a monostorra mindig is jellemző előremutató, akár korszellemet átívelő megoldásokat.” -vélekedik Illés Tamás.

A komplett átállás egy évet felölelő folyamatát a 2017-es Infusio 2019 végi megjelenése zárja, e remek borok viszont ezután már nem a Pannonhalmi Apátsági Pincészet, hanem a különböző spirituális kiadványokat, gyógy- és fűszernövényes termékeket, kozmetikumokat és gasztronómiai produktumokat adó Pannonhalmi Főapátság, mint ernyőmárka alól kerülnek ki.

A megújult borcímkék jelképeiről, ábrázolásairól egy következő cikkünkben számolunk be.